Goede voornemens over boord

Net als elk jaar heb ik ook dit jaar weer goede voornemens genomen. Jammer genoeg heb ik ze al weer overboord gegooid. Ik ging sporten en aan mijn conditie werken. Tot zo ver heb ik nog geen enkele poging gedaan om dit voornemen waar te maken. Eerlijk gezegd heb ik er ook helemaal geen zin in. Maar als ik dan merk dat ik doodmoe ben van een luttele 8 uurtjes  werken bij mijn broer en daar echt een hele week last mee heb, begin ik toch wel te twijfelen of ik misschien toch niet iets moet doen aan mijn conditie. Zal ik dan toch maar een fitnessabonnement aanschaffen?

Ik ging ook gezonder eten en minder snoepen want er zitten toch wel degelijk een paar overtollige vetrolletjes aan die buik. Normaal kan ik die redelijk goed verstoppen maar het lukt me steeds slechter. Dat wil zeggen dat we daar toch wel iets aan moeten doen. Terug infraligne? Of toch maar gewoon zelf op mijn eten letten. Tot nu heb ik ook nog niet echt stappen ondernomen en gezonder te gaan eten. Hoewel ik wel al meer patatjes gegeten heb dit jaar als op twee maanden vorig jaar. Voor mij is dit al een hele vooruitgang wetende dat ik een pasta-adept ben.

Ik wilde ook graag mijn budget meer onder controle houden. Minder nutteloze dingen kopen dus. Ook hier geen succes. Vorige week nog twee paar laarzen gekocht en een uitje naar den Action is ook niet echt bevorderlijk voor het budget. Dus daagde mijn vriend me uit: een heel jaar lang alle bonnetjes bijhouden van kleren en schoenen. Ben eens benieuwd aan welk bedrag we op het einde van het jaar uitkomen. Momenteel zitten we al boven 200 euro en het jaar is 3 weken ver… OEPS…

2 thoughts on “Goede voornemens over boord

Geef een reactie

