Comeback

Ik startte deze blog in 2008 toen ik zelf nog op kot zat in Leuven. Student Taal- en Letterkunde. Toen ik in 2009 afgestudeerd was en ging samenwonen en werken, schreef ik ook een aantal gedachten neer. Als ik ze nu herlees, moet ik soms toch wat glimlachen maar over het algemeen vind ik het wel leuk geschreven van mezelf.
Ondertussen is mijn leven al heel erg veranderd. Sinds de laatste post ben ik getrouwd, moeder geworden van 2 lieve meisjes en veranderd van job.

Ik vul mijn dagen niet meer met lezen en mijn avonden niet meer met TV kijken. De dochters slurpen mijn tijd op en uiteraard moet er ook huishoudelijk werk gebeuren. Tijdens mijn tweede zwangerschap heb ik een nieuwe passie ontwikkeld. Ik kocht een naaimachine en ging aan de slag. Het boek ‘Allemaal Rokjes’ van Mme ZsaZsa leerde me de basistechnieken. Het tijdschrift La Maison Victor leerde me de uitvoering beter begrijpen. Een half jaar later maakte ik de letters van de babynaam in stof, maakte ik enkele jurkjes voor de oudste etc… We zijn nu 2 jaar verder en ik durf wel te zeggen dat ik lichtjes verslaafd ben…

Ik maakte de afgelopen 2 jaar al redelijk wat spullen, jurkjes, rokjes, broekjes en twee jassen voor de kindjes, jurken, rokken, een broek en een tweetal cardigans voor mezelf.

Toevallig kwam ik mijn blog terug tegen en dat herinnerde me er weer aan mijn liefde voor woorden. Daarom wil ik nu proberen mijn blog nieuw leven in te blazen met wat informatie en foto’s over mijn naaiprojectjes en andere bezigheden.

Volgen jullie mee?

Je kan me ook volgen via Instagram: klik hier!

Geef een reactie

