De oudste dochter kreeg met Kerst een ticket voor de musical Rapunzel cadeau. Ze ging vandaag samen met haar meter en diens gezin naar Rapunzel kijken. Toen de jongste dochter in bed lag, hadden we plots zeeën van tijd. Terwijl manlief een dutje deed en de koers wat volgde, deed ik van Pin it and Make it.

Pinterest is een bron van inspiratie maar je kan blijven pinnen en pinnen maar ooit moet je er iets mee doen. Vanmiddag was het perfecte moment om een aantal pins om te zetten in daden. Zo maakte ik een juwelendoosje voor mijn steekoorbelletjes. Hier was ik al heel lang op aan het wachten. Ik verlies vaak één van de twee omdat er geen overzicht is. Gevolg daarvan is dat ik dan maar geen oorbellen draag omdat ik ze toch niet snel genoeg kan vinden ’s morgens. Daar komt nu een einde aan.

Ik vulde een Ikea doosje met piepschuim dat ik omhulde met restjes stof. Daarin prikte ik mijn oorbellen. Klaar!

 

Verder maakte ik nog kabelbinders met wat vilt en een kamsnap. Easy peasy naar het voorbeeld van Blanche.

DSC_0702 (2).JPGTenslotte nam ik de tijd om mijn bullet journal voor te bereiden op maart. Ik maakte alvast mijn maandoverzicht. Er staat nog niet veel op de planning. Laat dat nog maar even zo blijven :-).

DSC_0706 (2).JPG

 

Geef een reactie

