De laatste weken was het hier een drukte van jewelste. Ik had praktisch geen energie meer voor extra’s. Op het werk werd het wat drukker met de lente in aantocht. Thuis liepen er schilders rond om de laatste hand te leggen aan onze verbouwing van de zolder. Het plan was om deze zolder klaar te hebben toen baby 2 kwam. Ondertussen zijn we anderhalf jaar verder en is het klaar. Misschien was ons plan wat te ambitieus.  *haha*

Toen de schilders weg waren, was het poetsen geblazen en een noodzakelijke trip naar de Ikea werd ook ingepland. Stickers plakken op de kamer van dochter 1, decoratie voorzien in de nieuwe badkamer, meubels in elkaar zetten… kortom het was redelijk vermoeiend. Ik was dan ook heel erg blij dat ik ’s avonds eindelijk, na jaren wachten, een bad kon nemen in onze nieuwe badkamer.

Met al die nieuwe ruimte die er bij gekomen is en met het mooie weer, kriebelt het om grote schoonmaak te houden. Het plan is om elke kamer onder de loep te nemen en van alles wat we niet meer nodig hebben, niet meer gebruiken of niet meer mooi vinden, weg te doen of te verkopen. Een garageverkoop staat alvast in onze agenda op 23 april.

Zo was er geen fut meer over om te bloggen of te naaien. Hoewel mijn hoofd overspoelt van ideeën voor nieuwe jurkjes en andere projectjes. De gratis patronen die tegenwoordig verschijnen en de nieuwe stofjes die ik elke dag weer in mijn Instagramfeed zie, doen er geen goed aan. Daarom investeerde ik alvast in wat pareltjes van Bambiblauw en Art Gallery Fabrics zodat er ook materiaal is voor als mijn sewing mojo terug is. (alsof die kast hier nog niet uitpuilt :-)) Maar zeg nu zelf, deze kan je toch niet laten liggen? Ik kocht ze bij Stof op Zolder en kreeg een prachtig pakketje thuis geleverd dat schreeuwt om lentejurkjes en mooi weer.

DSC_0852 (2)

Deze week geniet ik van een weekje vakantie. Er zullen dus deze week wel weer wat naai-projectjes verschijnen, hoop ik.

 

 

 

 

Geef een reactie

