Ik weet het, onze oudste dochter heeft nu onderhand echt wel voldoende jurkjes in de kast hangen maar toch kon ik het niet laten om nog eentje te maken. (Ssstt, niets zeggen over de tientallen ideeën in mijn hoofd voor deze zomer…)

Ik ging voor een simpel en snel klaar projectje dat zijn schoonheid in alle eenvoud al meermaals heeft bewezen. Ik had nog een mooie lap Lama’s van de BLOS collectie van About Blue Fabrics in de kast liggen dat schreeuwde om een zomers kleedje. Ik nam mijn patroon van de Simple Dress erbij dat ik een beetje verlengde ten opzichte van vorige keer. De dochter groeit tegenwoordig precies enkel nog in de lengte.

Op een uurtje zat dit jurkje in elkaar met de overlock. Easy Peasy en snel resultaat! I love it!

We trokken twee weken geleden naar de Blakheide in Beerse voor een goede stevige zondagse wandeling. Hoewel je die stevige wandeling mag interpreteren als ‘geschikt voor kleine kinderbeentjes die snel moe worden’ :-). Achteraf genoten we van een lekker ijsje met de nodige vlekken op het verse jurkje. Gelukkig deed de wasmachine zijn best en zijn de vlekken ondertussen al verleden tijd.

DSC_0114 (2)DSC_0115 (2)DSC_0119 (2)DSC_0123 (2)

Geef een reactie

