Zoals jullie in dit bericht konden lezen, mocht ik de kleinste maatjes van het patroontje van Iris van Oekeboeleke testen. Ik vind het een superleuk jurkje en de dochter draagt het ook graag, omdat het zo licht en luchtig is.

Toen er nog wat maten aan het patroon werden toegevoegd, vroeg Iris of ik wilde meedoen met de blogtour. Mijn eerste keer op een blogtour, ik vind het wel een beetje spannend. Speciaal voor de blogtour besloot ik een nieuw exemplaar te maken.

Bij de lancering van de nieuwe collectie van See You at Six was ik meteen verkocht en kocht ik een heel stapeltje van deze zachte, mooie katoentjes. Ik vond de bordeauxkleurige met koper grid perfect voor dit patroon en voor de jongste dochter. Ze staat heel mooi met warme kleuren. Ik besloot deze keer om wel mouwen toe te voegen zodat het nog wat vaker en langer aan kan. Ik rimpelde het rokpand in plaats van de plooitjes omdat ik eens iets anders wilde. In Veritas vond ik de perfecte knoopjes voor dit stofje.

Het naaien van dit jurkje is echt snel gebeurd. Het nemen van de foto’s was echter wat moeilijker. We vertrokken zaterdag richting Normandië op vakantie. Gelukkig is dit behalve vakantieoord ook de ideale locatie voor foto’s te maken.

Genieten jullie mee?

DSC_0525 (2)DSC_0534 (2)DSC_0565 (2)DSC_0566 (2)

Ga zeker ook een kijkje nemen bij die andere getalenteerde bloggers die meedoen aan de blogtour! Bedankt voor het leuke patroontje en dat ik mocht meedoen met de blogtour!

Vrijdag 7 jul

Bel’etoile Mijn leven met 4 heldenZowiezo Handmade ♥ C’est Saar!! ♥ Jurkjesmama

Zaterdag 8 Juli

Smospotten&snoesjesSo Popo SewMiet AertsenStudio Bliss

Zondag 9 Juli

MadelivjeLila LedikantWat maakt Ann-SofieGallery Fabrics

 

Maandag 10 juli

Plus 2 is 5MiezemuizejongskesMuizenpluis en Hazenbaas

2 thoughts on “Lucy Jurk Blogtour

Geef een reactie

